Networkplaza: Az Aldi és Lidl diszkontláncokkal folytatott árverseny viselhette meg a Tesco Egyesült Királyságban elért eredményét.

Szeretettel köszöntelek a NetworkPLAZA közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 38 db
  • Videók - 12 db
  • Blogbejegyzések - 57 db
  • Fórumtémák - 20 db
  • Linkek - 47 db

Üdvözlettel,

NetworkPLAZA vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a NetworkPLAZA közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 38 db
  • Videók - 12 db
  • Blogbejegyzések - 57 db
  • Fórumtémák - 20 db
  • Linkek - 47 db

Üdvözlettel,

NetworkPLAZA vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a NetworkPLAZA közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 38 db
  • Videók - 12 db
  • Blogbejegyzések - 57 db
  • Fórumtémák - 20 db
  • Linkek - 47 db

Üdvözlettel,

NetworkPLAZA vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a NetworkPLAZA közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 38 db
  • Videók - 12 db
  • Blogbejegyzések - 57 db
  • Fórumtémák - 20 db
  • Linkek - 47 db

Üdvözlettel,

NetworkPLAZA vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Ötödik negyedéve maradhat alul a váráslókért folytatott versenyben a Tesco hazai pályán a J Sainsbury ellen. Elemzők szerint az áruházlánc második (augusztus 29-én véget érő) negyedévi forgalomnövekedése megint gyengébb lehet, mint riválisáé, s alatta maradhat előző negyedéves teljesítményének is.

Ráadásul a társaság profitnövekedésére vonatkozó kilátások is borúsak - a Tesco Aldi és Lidl diszkont-áruházláncokkal folytatott árversenye, melynek során egy új, olcsóbb márkát vezetett be a szigetországban a vásárlókat megtartására ugyan elegendő volt, ám várhatóan jóval kevesebb profitot hoz majd.

A második negyedévre vonatkozóan már bíztatóbbak a jóslatok: az áprilistól szeptemberig tartó első félévben elértnél magasabb profitot, s versenyképesebb forgalomnövekedést várnak az elemzők.

A szakértők hozzáteszik a Tesco pénzügyi éve végéig sokat javíthat teljesítményén azzal is, hogy fejlesztette hűségkártya programját, mellyel várhatóan megnövelheti forgalmát.

A Reuters elemzői várakozásai szerint pénzügyi éve második negyedévében 3,4 százalékos forgalom-növekedést jelenthet be a Tesco az Egyesült Királyságban; az első félévre 28,1 milliárd fontos globális forgalma 10 százalékkal haladná meg az előző év azonos időszakában mértet.

A növekedést elsősorban a társaság dél-koreai akvizíciója biztosíthatja, amely egyúttal ellensúlyozhatja az elsősorban Magyarországon, Csehországban és Írországban az elmúlt időszakban tapasztalt visszaesést.

A Reutersnek nyilatkozó elemzők 2 százalékos adózás előtti progitnövekedés mellett 1.48 milliárd fontos eredményt várnak.

Címkék: aldi diszkont-áruházlánc lidl tesco

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu